1 Ekim 2012 Pazartesi

Ne Olur!



Ne olur!

Saat,
Yine aklıma seni getiren zamana geliyor.
Gözlerime bir hüzün dolakalıyor.
Avucuma düşen damla damla yalnızlık.
Daha bir sıkı sarılıyorum kucağımdaki yastığa.
Zaten o bana ben ona alışkınım.
Yalnızlık paylaşılmaz, bilirim
Ama en çok onunla dertleşirim işte.
Kimse bilmesin anlamasın diye.
Zaten anlayamazda…

Aklıma geldin ya, yine çay istedi canım.
Kalktım.
Demliğe suyu koydum, tam kibriti yakacağım.
Bir an durdum ve bir ihtimal dedim.
Bu sefer iki kişilik koyuyorum çayın suyunu.
Gözlerim parladı ansızın.
Sahi ne dersin, çay içmeye gelir misin?
Heyecanlanıyorum.
Bakmayı unuttuğum aynaya
Dikkat etmediğim yüzüme bakıyorum
Ne de çok uzamış sakallarım,
Uykusuzluktan şişmiş göz altlarım,
Sensizlik dolup kalmış kalp kapaklarım,
Çatlamış umutsuzluktan dudaklarım,
Feri kaçmış gözlerimin.

Suyu açıp yüzüme çarpıyorum,
Gerçekleri söyler gibi.
Çay diyorum, kalkıp demini atıyorum,
Tam sevdiğin gibi.
Ve elime resmini alıp gelmeni bekliyorum,
Her gece yaptığım gibi.
Zaman, bana mısın demeden geçerken
Çay, demini alıp kıvamına gelirken
Benim kulağım kapıda,
Son trenin sirenini bekler gibi.
Bardakları çıkarıp koyuyorum tepsiye
İkisi de ince belli, tam istediğin gibi.
Hadi artık,
Bekleyecek gücüm, dayanacak takatim
Kendimi kandıracak yalanım kalmadı.

Derken saatler geçiyor da
Ne kapı çalıyor, ne umudum kalıyor.
Bardağına koyduğum çayda soğuyor
Odamın içi de.
Yine yoksun işte.
Gelmeyeceğini
O kapının açılmayacağını
Yine yalnız uyuyacağımı
Damla damla gözyaşı dökeceğimi
Bile bile
Bekliyorum.

Ama olsun.
Ben yine beklerim.
Yine çayı hazır eder,
Baş köşeyi sana ayırır
En güzel kıyafetlerimi giyer
Kendimi de adam eder
Seni yine beklerim.

Ama
Lütfen
Bu sefer gel. Ne olur!

Sadrı Azam
30Eylül12
maf|abd

29 yorum:

  1. "Aga bu nedir" diyen olmak...

    şiiri yazmaktan daha zor...

    yazan:la fonten

    YanıtlaSil
  2. Ki sen hep zoru başaran gönüller pirisin.
    Varsın olsun ben işin kolayına kaçayım

    YanıtlaSil
  3. Eline yüreğine sağlık arkadaş!
    Sevmek beklemek ancak bu kadar güzel anlatılırdı,sende anlatmışsın.Ne demeli ki kavuşmanız dileğiyle inşallah...

    YanıtlaSil
  4. Kendini adam edip zamanını beklemek bir erkek için, gelecek olanı bir ömür sıkılmadan beklemek bir bayan için en güzel, en özel şey olsa gerek. Umut bu dünyadaki en güzel şeylerden biri gibi. Sabırla bekleyen ve beklenen olmak duası ile ...

    YanıtlaSil
  5. Güzel insanlar, nadide düşünce ve dualarınız ile mesûd ettiniz beni. Sizin de ifade ettiğiniz gibi, kalemimden sadır olanlarla müşerref ve layık olan olmamdır yegane duam, rabbim sizlerede gönlünüzdekilerden daha güzellerini nasib eylesin inşaallah.

    YanıtlaSil
  6. Konu Sevgi olunca yine Adsızlar çoğalıyor :)
    Adaşım bunlar niye böyle yapıyor anlamadım...
    Sevgisinin arkasında durmaktanmı korkuyorlar yoksa neden korkuyorlar bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  7. Ya diyer tarafda bekliyorsa?
    Bazen beklemek yerine içinizdekileri Sevdiğinize anlamak daha iyi çözüm.
    Sevdiğiniz kişi sizi zaten kelimelersiz anlıyordur fakat ilk adımdan korkuyorlardır.
    Eee bunun içinde ilk adımı siz, korkusuz Erkekler, yapmak zorunda kalırsınız

    YanıtlaSil
  8. Kıymetli adaşım, öncelikle bu adsızların çoğalması konusunda dediğin gibi aklıma tek bir sebep geliyor, o da korktuklarıdır, neyden korkuyorlarsa artık:)

    Ve Ayşe hanım. Sevgi denilen şey en kutsal ve kıymetli bir duygu olması hasebiyle burda beklentileri sadece erkek tarafından beklemek bencillikten öte gitmez, hal böyle olunca insan sevdiğinin ve sevgisinin arkasında durması gerekiyor kız olsun erkek olsun farketmez bence.

    YanıtlaSil
  9. Mehmet Fatih4 Ekim 2012 20:18

    Pek kıymetli arkadaşlar isim vermedik diye korkak ettiniz yahu.
    Mesele isim verip vermemek değil ki düşüncelerimizi paylaşmak yanlış mıyım?

    Şimdi Muhammed arkadaşım yazdığın yazılardan bazılarını okumak kısmet oldu.Gerçekten ellerine sağlık,o kadar samimi bir uslup kullanıyorsun ki,insanın ağzı kendi kendine dua etmeye başlıyor.Daha güzel daha başarılı yerlerde de görürüz inşallah yazılarınızı..

    İnsan sevdi mi arkasında durmazmı,mümkün müdür? Mesele elbette kız-erkek durumu değildir ama koruyup gözetmek nasıl erkeğe mahsussa,en başta arkasında durması lazım gelende biz erkekler oluyoruz.Kapıları açılmaya zorlayacak oln biziz.Karşıdan da bunun istenmesi bencillik olmasa gerek.

    YanıtlaSil
  10. Ben herşeyi Erkek tarafından beklemem sadece su meşhur ilk adımı genelikle erkeklerin yaptığını ve bence bunun doğru olduğunu düşünüyorum.
    İlk adımdan sonra Kadınlar zaten sevgiyi ayakta tutmak için ne fedakarlıklar yapaçakdır. Yani durum eşittir, benciliklen değil bence

    YanıtlaSil
  11. Haklısın Fatih kardeşim, ama yazanın kim olduğunu bilmemekte havaya konuşurmuş gibi oluyor, maksudum buydu acizane. Hem Adaşım başlattı diyomuşum:)

    Öncelikle, tüm bu iltifatlara mazhar olmak, fevkalade bir duygu ama inanın teveccühünüz. Rabbim razı olduğu ve ömür verdiği sürece inşaallah bir şeyler karalamak bu fakirin de hayali herdem.

    Her kim olursa sevgisinin arkasında kapı gibi durmalıdır. Tekrardan ve yeniden belirtmek isterim ki kız erkek fark etmiyor bu durum için. Ama Ayşe hanımında dediği gibi ilk adımın -adet, töre, ahlak olgularınca- erkek tarafından atılması daha münasip ve uygun olacağına bende katılıyorum. Burda kesinlikle sizle hemfikirim. İlk adımı kız taraflarının atması durumlarında olacak sorunları tahayyül bile edemiyorum.
    Bencillikten kastım bu iş karşılıklı olduğu zaman tarafların tavrından doğacak durumlar içindi, yanlış ifadeler kullanıp haddimizi aştı isek affoluna.

    Umuyorum ki, ömrümüz boyunca sevginin yerini hiç bir meta doldurmaz. Eğer ki Sevgiyi de yitirirsek, kanadı kırılmış kuşlardan beter olacağız hafazanallah.

    YanıtlaSil
  12. Ahanda suç üzerime kaldı :) artık daha birşey yazmam bende :)

    YanıtlaSil
  13. Estagfirullah efenim, o nacizane yorumlarınızdan bizi mahrum etmezsiniz umuyorum ki hem de adaşımsın yani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya adaşım bir bilsen adaşın şu son bir saatte ne yaptı:) gittim önce Ailemle sonrada sevdiğim Kızla konuşdum anlattım içimdekileri... İyimi yaptım yoksa kötümu yaptım bilemem ama ben çok rahatladım ya :) aslında korkuyordum ama başkalarına korkak dedikten sonra yakısmazdı. Yani sende çık kızın karşısına anlat içindekiler beaa :))

      Sil
    2. Cidden yaptın mı bunu:)
      Valla tebrik ediyorum, o kadar net yani. Ki eminim en iyisini yaptın Rabbim hayırlısıyla devamına erdirir dualarında bulunmak düşer bize de:)

      Sil
    3. Sagol,Yaptım yaptım :) ama kız cevap vermedi normal yani. Uyku tutmuyor adaşım, annem sabah ola hayır ola dedi ama sabah olmuyor sanki :) hadi hayırlısı diyelim. Beni gaza getiren sen ama sen sadece bekliyorsun :)

      Sil
    4. Bu cesareti rabbim mutlu olacağın şekilde taçlandırsın inşallah:) böyle bir işe vesile olmak - senin için sabahlar olmasa da- müthiş bir duygu:)
      Şöyle bir durum var, 'bekliyorsak sebebi var' :) oldumu adaşım:)

      Sil
    5. Ben aslında fazla.internette girmem bu sayfaya nasıl düştüm anlamadım ama iyiki bulmuşum burayi:) çok çok teşekkür ederim dualarımda sana özel yer olacak :) insallah iyi haberlerlen yazarim yarın. Bu durumda ne denir ' darısı senin başınamı?' sendende iyi haberler almak üzere sana hayırlı bol uykulu geçe diliyorum

      Sil
    6. Bu sayfayı ve sayfada yazdıklarımla ilgili aldığım kaçıncı iyi haber bilemem ama, bende çoğu zaman iyi ki diyorum. iyi ki rabbim beni hayırlı işlerinde kullanıyor:)
      Kulağım iyi haberlerinde, dilim de dua da olacak Muhammetcim, inan çok mutlu oldum rabbim yardımcın ola:)
      kucak dolusu bir amin diyorum, o tırnak işareti ile belirtilmiş duaya.
      Umarım düğüne çağırırsın artık. (çok mu hızlı oldu ne:)
      sağlıcakla kal kardeşim.

      Sil
    7. Evet biraz hızlı oldu daha kızdan cevap yok. Ailesinin haberi bile yok niye evlendiriyorsun beni:) Öyle kolay olsaydı ben çoktan konuşurdum.. Kìzın Ailesi komşumuz olurda yani onların durumları karışık ;) olurda Düğün yaparsak başımın üstü senin yerin. Oğlumum adını Muhammet koyacaktım diyecektim galiba diyemiyorum;)

      Sil
  14. Peygamber efendimiz denemiş mi ki hayırlı işlerde acele edin diye, bende bu sünnete riayet etmek adına hızlandırdım işi:)
    Rabbim işinin başınıda sonunuda hayretsin inşallah.
    Eğer ki bir evlat nasibiniz olursa ilk hediyesi de benden;)

    YanıtlaSil
  15. Ama okuyanlar yanlış anlayacaklar. Daha kızın cevabını almdan çocuk sahibi oldum, hediyesi bile hazır:)
    Ama şunu bil inşallah sen evlat sahibi olursan ilk hediyeside benden :)
    Allahım o günleri görmeyi nasib eder insallah.

    YanıtlaSil
  16. Peki peki kardeşim, haklısın.
    Cümle Muhammet ümmetine inşallah. Güzel haberlerini bekleyeceğim bilesin;)
    Şimdilik hoşcakal:)

    YanıtlaSil
  17. İnsallah pazar günü akşamdan Aileler toplanıp bu konuyu bi konuşacaklar :) başka verecek haberim yok şuan ama bu haber bana yeterde atarda çünkü insallah pazar günü ilk defa tanışmak için bir kaç kelime konuşacağız. İnanırmısın yıllardır komşum sesinide duydum ama daha bana bir kelime söylemedi, en fazla kafasını salladı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adaşım pazar akşamı oldu, ve ben en az senin kadar merak ve telaş içindeyim. Vesile olmanın ehemmiyetiyle gelecek haberini pür dikkat bekliyorum:)

      Sil
  18. Acaba başka yerde bu konuyu özel konuşma fırsatımız varmı?

    YanıtlaSil
  19. E-mail olabilir telefon olabilir veya başka bir şekilde nasıl uygun sana kardeşim

    YanıtlaSil
  20. Senin içinde uygunsa E-Mail'ini alabilirmiyim. Ordan seninle uzun uzun bi konuşalım şöyle güzel bi dertleşelim adaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki uygundur, konuşalım kardeşim inşallah.
      muhammettas@yahoo.com

      Sil